Wciel się w dzikiego kota, przemierzaj i badaj na własną łapę nieograniczony świat. Poluj i walcz o przetrwanie!
Wciel się w dzikiego kota, przemierzaj i badaj na własną łapę nieograniczony świat. Poluj i walcz o przetrwanie!
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksSzukajLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Kodeks Medyka

Go down 
AutorWiadomość
Świetlana Gwiazda
Przywódca
Przywódca
Świetlana Gwiazda


Klan : Klan Gromu
Księżyce : 46
Płeć : Kotka
Matka : Krótki Ogon
Ojciec : Wróble Pióro
Mistrz : Czarne Skrzydło
Terminator : Brak
Partner : Jakiś samotnik...
Ciążą : Nie
Multikonta : Cichy Szept i Różany Cierń
Myszki : 50

Liczba postów : 160

Kodeks Medyka Empty
PisanieTemat: Kodeks Medyka   Kodeks Medyka EmptySro Cze 08, 2016 8:31 pm

1. Medyk ma obowiązek chodzenia na wyprawy medyka, czyli takie, na których zbiera zioła. Medyk nie poluje! Może poprosić jednego lub dwa koty ze swojego klanu, by pomogły mu zbierać zioła. Zebrane w ten sposób medykamenty medyk musi dopisywać starannie do banku ziół, znajdującego się w jego legowisku. Musi także wykreślać ilość ziół zużytych do leczenia kotów.

2. Medyk ma obowiązek uczestniczyć w comiesięcznych spotkaniach medyków przy Księżycowym Kamieniu. Spotkania są pokojowe. Medycy wymieniają się na nich wiadomościami o chorobach, lekarstwach i wszystkim, co dotyczy leczenia kotów. Dzielą także sny z Gwiezdnym Klanem, co oznaczać może nawet otrzymanie przepowiedni od niego. Medyk może zabrać do Księżycowego Kamienia jedynie swojego terminatora.

3. Medyk ma obowiązek leczyć koty, które proszą go o pomoc. Nie tylko koty z jego własnego klanu.

4. Medykowi nie wolno walczyć inaczej, niż w obronie własnej.

5. Medyk nie może mieć kociąt. Jeżeli jednak urodzi kocięta musi je oddać na wychowanie innej kotce.

6. Medyk po ceremonii na medyka (w Kryształowym Kamieniu na spotkaniu medyków) kot otrzymuje zdolność widzenia żyć przywódców, a także doświadczania proroczych snów zsyłanych przez Gwiezdny Klan.
7. Medyk ma prawo do doradzania przywódcy klanu.

8. Medyk ma władzę absolutną w swoim legowisku.

Ponadto medyk ma dar widzenia ile życ pozostało przywódcy, a także ma prawo mu doradzać.
Powrót do góry Go down
https://warriorcat-s.forumpolish.com/t5-swietlana-gwiazda
 
Kodeks Medyka
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Kodeks Wojownika
» Zioła Medyka

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Regulamin i Zasady-
Skocz do: